تنها صداست که میماند...

تنها صداست که میماند...

خدايا دلم را كسانى ميشكنند كه هرگز راضى به شكستن دلشان نبودم از آدمهايت نميگذرم از دل سنگشان از جنبه نداشتنشان از همه خوبى هايى كه دلشان را زد خدايا از خودم هم نميگذرم حق من اين همه مهربان بودن و احساس داشتن نبود حق من اين همه تنهايى نبود خدايا من با آدمهايت بد نبودم اما بد كردن آنها رو به تو واگذار میکنم....!

 

 

خورشید را باور دارم حتی اگر نتابد
به عشق ایمان دارم حتی اگر آن را حس نکنم
به خدا ایمان دارم حتی اگر سکوت کرده باشد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب

سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب:,

|
 

نیلوفر

سلام... نیلوفر هستم... به وبلاگم خوش اومدی. "مخاطب خاص" این وبلاگ یکیه که خیلی واسم ارزش داره.نمیگم عشقمه فقط وجودش تو زندگیم خیلی تأثیر مثبت داشت.خیلی بیشتر از اونی که خودش فکرشا بکنه واسش ارزش قایلم.امیدوارم یه روزم خودش اینو بفهمه... دلم میخواد اگه از وبلاگم دیدن کردی حتما نظر بدی.منتظر نظرت هستم...
n_brn@ymail.com

 
 

لینک دوستان

حواله یوان به چین

خرید از علی اکسپرس

دزدگیر دوچرخه

الوقلیون

 

مطالب قبلی

بازداشته

دروگ

 

نویسندگان

نیلوفر

 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنها صداست که میماند... و آدرس niloofar.brn.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک دوستان

در انتظار محبت

ردیاب جی پی اس ماشین

ارم زوتی z300

جلو پنجره زوتی

 

امکانات

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 34
بازدید کل : 11697
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1